PopisTermín pro podání přihlášky: do 15. 5. 2019. Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
- dosáhla věku 18 let
- je způsobilá k právním úkonům
- je bezúhonná
- ovládá jednací jazyk
Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci dle § 49a) zák. č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí a v souladu s ustanovením dle § 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách - podmínkou
- znalost agendy sociálně-právní ochrany dětí a náhradní rodinné péče - výhodou
- zkouška odborné způsobilosti pro správní činnost na úseku sociálně-právní ochrany dětí - výhodou
- morální předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě
- umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
- spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, schopnost učit se novým poznatkům
- časová flexibilita
- znalost práce na PC na uživatelské úrovni (Word,Excel) – podmínkou
- bezchybný písemný projev – podmínkou
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič - podmínkou
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo
trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,
jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí následující doklady:
- strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních
zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních
příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost
čestným prohlášením
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání spolu s Dodatkem
k diplomu (nemusí být ověřen) nebo přehledem absolvovaných předmětů v rámci
studia
Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Přihlášku můžete doručit následovně:
• prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
• prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, oddělení řízení lidských zdrojů, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – referent/ka sociálních věcí“.
Platové zařazení: 11. platová třída, dle příslušných platových předpisů
Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Prostějov
Termín pro podání přihlášky: do 15. 5. 2019
Předpokládaný nástup: červen 2019, příp. dle možností vybraného uchazeče
Bližší informace o pracovním místě podá Mgr. Jaroslav Svozil, vedoucí odboru sociálních věcí, tel. č. 582 329 301, Mgr. Bc. Marcela Vejmělková, vedoucí oddělení sociálně právní ochrany dětí, tel. č. 582 329 550 nebo Mgr. Zdeňka Bendová, personalistka MMPv, tel. 582 329 162. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Minimální vzděláníBakalářské SměnnostPružná pracovní doba Pracovištěnám. T. G. Masaryka 130/14, 796 01 Prostějov 1 Mzda minimálně21480 Kč Mzda maximálně32290 Kč Nastoupit od2019-06-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-05-07T03:33:52

Společnost

Statutární město Prostějov
  • Statutární město Prostějov
  • Kontakt : Zdeňka Bendová
  • E-mail : zdenka.bendova@prostejov.eu
  • Adresa : nám. T. G. Masaryka 130/14, 796 01 Prostějov 1

Klíčová slova

dle

dětí

sociálněprávní

mgr

práce

řízení

vzdělání

ochrany

tel

podmínkou